VERHUIZEN

Een verhuizing wordt door veel mensen ervaren als één van de meest stressvolle gebeurtenissen in hun leven. Al maanden van te voren slaat de stress toe: “er moet zó veel gebeuren, hoe ga ik dat allemaal doen?”

 

Wat moet er gebeuren?
Het uitzoeken van alle spullen, opruimen, spullen afvoeren naar stort of kringloop, inpakken, een goeie verhuizer zoeken, adreswijzigingen sturen, internet-telefonie en gas-water-licht omzetten, tv en internet aansluiten, meterstanden opnemen en doorgeven, de schilderijen en lampen ophangen, de wasmachine aansluiten, een schilder regelen, een vloer en nieuwe gordijnen uitzoeken… en nog veel meer…

 

Hoe?
Ik regel álles voor u. Althans, voor zover u wilt. U bepaalt wat ik voor u doe en wat u zelf doet. Samen zorgen we voor een vlekkeloze verhuizing. Aan het eind van de verhuisdag zit u in uw nieuwe huis, lekker op uw eigen bank. Hoe lijkt u dat?!

 

Voor wie?
Er zijn verschillende situaties waarin het heel prettig is om hulp in te schakelen. U heeft bijvoorbeeld een druk gezin, u bent alleenstaand of u bent druk met het werk. Het kan ook zijn dat u al wat ouder bent en dat de kinderen ver weg wonen of het te druk hebben met hun eigen beslommeringen om u in alle rust te helpen met alle gedoe. Wat het scenario ook is, dan is het heerlijk dat iemand u kan helpen.

 

En dan belt u mij

Ik kom vrijblijvend en gratis bij u thuis langs en dan bespreken we wat er allemaal moet gebeuren. Aan de hand van dit gesprek en mijn taxatie van de omvang van de inboedel, stuur ik u een offerte (soms kan ik u ook ter plekke al een indicatie geven van de kosten). U besluit dan of u mijn hulp inschakelt bij uw verhuizing. U zult zien dat de kosten erg meevallen, zeker gezien wat u ervoor terugkrijgt: een vlekkeloze verhuizing!

 

Eén aanspreekpunt: Lies!

Het prettige voor u is dat alle contacten en afspraken lopen via mij. Ik neem u echt alles uit handen. Voor zover u wilt! Wilt u zelf alle adreswijzigingen sturen of al uw spullen inpakken? Prima. Heeft u liever dat ik het voor u doe? Ook prima! Op de verhuisdag zelf ben ik ook aanwezig. Ik ontvang de verhuizers en vertel hen wat er moet gebeuren en in het nieuwe huis help ik mee de spullen op de juiste plek te zetten. Als u wilt help ik ook mee met het uitpakken van alle dozen en het inrichten van de kasten.

 

 

De mogelijkheden zijn eindeloos, een aantal op een rij:

  • opzeggen van de huur

  • helpen een makelaar te vinden en de contacten met hem onderhouden

  • huis verkoop-klaar maken (opgeruimd en gestyled)

  • bezichtigingen begeleiden (als u niet thuis kunt/wilt zijn bijvoorbeeld)

  • afspraken met de verhuizer maken

  • dozen laten bezorgen en weer laten ophalen als ze leeg zijn

  • samen al uw bezittingen uitzoeken: wat gaat mee en wat niet?

  • inpakken

  • afvoeren van spullen die niet mee gaan naar het nieuwe huis (naar kringloop of stort)

  • het oude en/of nieuwe huis laten schoonmaken

  • klussenman inschakelen om gaatjes in de muren te dichten of vloerbedekking te verwijderen (vaak verplicht in een huurhuis)

  • tuinman inschakelen om de tuin netjes achter te laten of om de nieuwe tuin in te richten

  • oppas voor uw huisdieren op de verhuisdag

  • opslag

  • verhuizers instructies geven op de verhuisdag

  • uw huis inrichten, alle meubels op de juiste plek

  • dozen uitpakken

  • klussenman inschakelen voor het aansluiten van uw wasmachine, ophangen van lampen en schilderijen

  • tv, internet en telefoon aansluiten

  • verhuisberichten versturen

  • instanties informeren

  • telefonie- internet en gas-water-licht omzetten

  • meterstanden noteren

  • staat er iets níet op dit lijstje dat wél op uw lijstje staat? Laat het me weten, ik regel het voor u!

Op de pagina ‘tarieven’ vindt u informatie over de kosten.

Bel voor een gratis en vrijblijvend oriënterend gesprek: 050 579 02 82 of 06 48 050 464.

BewarenBewaren